Re: Jaki komputer do gier

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 21:55:15 MET

Dnia 2008-01-03 21:34, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Dlaczego - wy, te kilka osób tutaj zabierających głos
> przeciwko mnie - popieracie łamanie prawa i do tego robicie
> to PUBLICZNIE? Przecież to kpina.

Bo nasza narodowa mentalność zawsze była ciekawa co opisała
już E. Orzeszkowa w Nad Niemnem.
Czyli z jednej strony kradzieżą to się brzydzimy, zwłaszcza że
biorąc statystycznie to jesteśmy katolikami i obowiązuje nas
"Nie kradnij" a z drugiej strony muzyka, filmy czy oprogramowanie
będące własnością dużych korporacji i "pożyczone do użytku domowego"
nie nazwiemy kradzieżą.

Pozdrawiam