Re: Jaki komputer do gier

Autor: chiroproktolog <chiroproktolog_at_onet.eu>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 20:30:30 MET

STranger wrote:
> btw: jakby mi za to dobrze płacił Bill G. to tez bym wojował na
> newsach z potencjalnymi "piratami" ;)

  Ja bym nie wojował - mam kilka legalnych wersji Windows i kupę innego
legalnego oprogramowania ale nie mam zamiaru moralizować ani przestrzegać
prawa za innych - wielu moich znajomych ma nielegalne oprogramowanie ale ...
mam to gdzieś i nie zgłaszam tego Policji...

  Dlaczego? Bo wychowałem się na nielegalnym oprogramowaniu w państwowej
firmie i gdyby nie to zapewne nigdy bym nie kupił MS Windows :)