Re: [OT] jaka mobo na s939 ?

Autor: user <sztandiBEZ_TEGO_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 15:49:58 MET

Aristide Torchia pisze:

> Mam właśnie taką płytę Asusa (swoją droga jest świetna, od 2,5 roku
> pracuje po kilkanaście godzin na dobę) i 3000+, zastanawiam się czy
> warto wymienić procka, czy różnica po wymianie na 4600+ (czy ten twój
> jest X2?) jest wyraźnie zauważalna?
> Kompa używam do pracy (InDesign + Photoshop) oraz do grania (Oblivion,
> Wiedźmin), grafika Nvidia 7900GTS.

Widze, ze kolega tez grafik :) Wymieniam athlona XP 2800+ barton
na athlona64 3700+ san diego. Tutaj:
http://www23.tomshardware.com/cpu_2004.html
porownalem sobie oba procki i wyszlo, ze zmiana bedzie zauwazalna.
Ten san diego jest 1-rdzenny ;) A zeby bylo smiesznie nowe nie bedzie
drozsze od starego, tzn. plyte + procke + taka sama grafike (7300gt)
ale juz na PCI-E wymienie w tej samiej cenie.

--
Pozdrawiam,