[OT] jaka mobo na s939 ?

Autor: Aristide Torchia <Aristide.Torchia_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 15:34:27 MET

> Osobiscie dla siebie wybralem Asusa A8N-E i jestem zadowolony, pracowala
> najpierw z Athlonem 3200+, teraz z 4600+, sporo gram, lecz nie tylko,
> ogolnie kompterek dziala po min 4-6h dziennie i zachowuje sie naprawde
> stabilnie.

Witam,
Mam właśnie taką płytę Asusa (swoją droga jest świetna, od 2,5 roku
pracuje po kilkanaście godzin na dobę) i 3000+, zastanawiam się czy
warto wymienić procka, czy różnica po wymianie na 4600+ (czy ten twój
jest X2?) jest wyraźnie zauważalna?
Kompa używam do pracy (InDesign + Photoshop) oraz do grania (Oblivion,
Wiedźmin), grafika Nvidia 7900GTS.

Pozdrawiam,
AT