Jak porówna wydajnoś 8600GT i X1950Pro?

Autor: materacyk <materacesampa_at_polos.org>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 11:43:35 MET

Mam obie karty u kolegi. Zrobilismy test w #dMarku06.
Na 8600GT i zegarach 700/1950 wychodzi 6350pkt.
Na X1950Pro i zegarach 621/1592 wynik 5400pkt.

I teraz pytanie jak rzetelnioe przeprowadzi test rzeby orzec która karta
daje wiecej pktow w 3dMarku.
Uzywam ustawien defaultowych w 3DMark ale z tego co wiem obie karty maja
defaultowo rozne ustawienia mimo iz 3DMark powinien je przejac i ustawic
identycznie. Wydaje mi sie ze ATI ma podczas testu wlaczona jakas dodatkowa
obsluge cieni badz antyaliasing, bo wydaje mi sie ze obraz jest bardziej
szczegolowy, np. w tescie ze smokiem dokola statku lataja jakby kropelki
wody. Pomozcie co zrobic, bo kolega twierdzi ze radek jest wydajniejsza
karta i taka mam sobie kupic.