Jaki notebook FullHD z matowa matryca?

Autor: Brent <brent_at_wp.pl_wywal>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 11:22:51 MET

Szukam wlasnie nowego notebooka do profesjonalnych
zastosowan graficznych i mam nielicha zagwozdke. Pomijam
juz fakt, ze zadnego z wyzszych modeli nie mozna nigdzie
obejrzec, ale najwiekszym (dla mnie) problemem sa stosowane
w wiekszosci wspolczesnych notebookow blyszczace matryce.
Byc moze to kwestia przyzwyczajenia, ale ja nie wyobrazam sobie
jakiejkolwiek powazniejszej pracy na czyms takim. W efekcie nie
mam za bardzo z czego wybierac. Zastanawiam sie nad
HP 8710w (17") i Lenovo T61p (15.4"), ale ten drugi
wydaje mi sie zdecydowanie za maly na taka rozdzielczosc,
ma slabsza grafike i brak mu HDMI/DVI. W efekcie jestem niemal
zdecydowany na HP, w ktorym do szczescia brakuje mi tylko
wiekszego HDD, bo 120GB to troche malo.

Macie moze jakies inne propozycje? Pracowal ktos na tym HP?
Znacie moze jakis sklep w Wawie, gdzie mozna go obejrzec?
Wszelka pomoc mile widziana.

Z gory dzieki i pozdroovka,
Brent