Re: Cos niedrogiego - core2duo

Autor: omega_fan <omf_at_nospam.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 14:01:29 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:flaoct$klu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Gdybyś patrzył na cenę i potencjalne możliwości to byś wybrał (jak już
> koniecznie Intel) któryś z modeli E2140-E2180.

Tak, ale... roznica w cenie procka E2160 a E4500 to 130 zl, nie jest
to dla mnie problemem i wole w tym momencie wybrac E4500, szczegolnie
ze reszta zestawu bedzie taka sama. Chodzi mi o doradzenie
plyty glownej w cenie do ok. 300 zl do tego procka, + ew. jakies
"tanie a dobre" pamieci 2 * 1 GB. Karta graficzna na poczatek jakas
najtansza na PCI-E ze zlaczem DVI, aby tylko bylo do czego
podlaczyc monitor :-)