Re: Głośnik a napięcie

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 13:58:37 MET

Pawełek wrote:
> te głośniki to CREATIVE SBS 380 ten bas mnie dobija pierdzi jak dam
> ponad polowe na regulacji a chcę mieć więcej basu.

Wymiana głośnika nic nie da - to są najtańsze, budżetowe głośniki,
zasilacz wzmacniacza ma bardzo kiepskie parametry (teoretycznie masz tam
6W na niskotonowy, w praktyce pewnie 3W - charczy, bo wzmacniaczowi
brakuje pary), obudowa zapewne w ogóle nie jest wyliczona.

Za 2 stówki masz już porządne głośniki... Creative M80 albo Gigaworks T20
(ok. 170, a jeśli cashback wciąż działa to 120). Jakościowo nie ma żadnego
porównania z tym, czego używasz teraz.

k,