Głośnik a napięcie

Autor: Pawełek <pawelbmwe36_at_hotmail.com>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 22:10:21 MET

Witam chciałbym wiedzieć czy głośnik 70 W RMS odpali na 10 voltach.
Nie znam sie na tych sprawach więc pytam. Jest taka akcja: chce kupić
sobie mocniejszy głośnik do mojego Subwoofera musi mieć 10 cm średnicy
i znalazłem taki co ma aż 70 W RMS może to za duża moc na 10 volt ale
sie nie znam. Aktualnie mam głośnik 6 W RMS/12 W MAX czy to wogóle
ruszy na takim napięciu? Może trzeba AMPLIFIELD zamontować?