Re: UPS

Autor: TW <tommies_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 22:56:54 MET

> Jaki więc UPS poleciłbyś w moim przypadku? Pod uwagę brałem np.:
> http://www.allegro.pl/item286418688_chron_komputer_i_dane_ups_fideltronik_lupus_500.html

Moim zdaniem dobry wybór.
W ktoryms tegorocznym lub ubiegłorocznym CHIPIE byl test i UPS ten albo 700
uzyskal bardzo dobre noty i dostal wyroznienie POWER.
O ile mnie pamiec nie myli uzyskal bardzo dobre noty za AVR i czasy
poddtrzymania przy duzych obciazeniach

Sam osobiscie mam Starszego Fideltronika ARES 700 i nowego EATON PowerWare
5115. Bylem zaskoczony logami z EATONA - jak badziewny mam prund w gniazdku
:)
Ktoregos pieknego dnia "konserwatorzy" stoen zrobili takie zwarcie ze
usmazyli sporo sprzetu w bloku.
U mnie trafilo lodowke i co ciekawe upsa EATON :) Fideltronik przetrwal, ale
co najwazniejsze sprzet podlaczony do obydwu UPSow tez przetrwal.
Wydatek nie jest bardzo duzy a zyskac mozna nieporownywalnie wiecej

Bierz śmialo ten lub zobacz np.
http://pc.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C1750183
Ten model znam bo mamy go w firmie - ma oddzielne wyjcia dla podtrzymania i
oddzielne tylko filtrowane bez podtrzymania - w biurowych warunkach sprawuja
sie znakomicie. Maja tez bardzo rozbudowany program do zarzadzania