Re: UPS

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 16:49:42 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> W zasadzie w "normalnym przypadku" i w "normalnym kraju"
> wystarczyłoby zaskarżyć dostawcę energii.

W zasadzie tak. Jakiś czas temu miałem na liczniku urządzonko, które to
miało mierzyć parametry prądu. Oczywiście wszystko w normie (telewizor
spalił się kilka tygodni później).

Za naprawę zakład energetyczny być może by zwrócił, gdybym naprawiał w
autoryzowanym serwisie i przedstawił orzeczenie eksperta że to ich wina.
Szkoda gadać. Wolę się sam zabezpieczyć.

Jaki więc UPS poleciłbyś w moim przypadku? Pod uwagę brałem np.:
http://www.allegro.pl/item286418688_chron_komputer_i_dane_ups_fideltronik_lupus_500.html

--
Zbychu
------