Re: wybór laptopa - pomożecie ? :)

Autor: Tomasz Domański <tdoman_usunto__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 08:43:29 MET

news:2007122819061100@grush.one.pl...

> Dlaczego wybiłeś sobie?

ze względu na to, że dowolnie mały i zgrabny minipc potrzebuje stołu/biurka
na którym będzie stał monitor - to jest constans którego chyba nie da się
obejść, a ja właśnie stół na którym teraz pracuję chcę wywalić i zyskać
trochę przestrzeni w pokoju - mam w nim drugi stół normalnie funkcjonujący
jako jadalny, przy którym rzecz jasna można pracować na notebooku

> [...]

> niewygodne, ekrany marnej jakości. Mysz i tak trzeba podłączyć,
> klawiaturę czasem też jak jest dużo pisania. U mnie dochodzi
> jeszcze obowiązkowo duży dysk zewnętrzny na przykład. I zasilanie,
> bo jak pracuję, to jednak kilka godzin (a bateria cierpi).

> Na stacjonarnym jest *dużo* lepiej. Monitor jest znacznie
> większy i lepszy jakościowo. Klawiaturę mogę dobrać jaka
> mi pasuje. Dysków mogę napchać do środka, pamięci tak
> samo, procesor dowolnie wymienić na szybszy w razie
> potrzeby. A komputery dzisiaj wcale nie muszą być wielkie;
> największym problemem jest znalezienie fajnej obudowy

otóż to - jakiś czas temu pytałem tutaj o fajną budę do minipc, sensowny
wydawał się tylko Mini Mac :)

pozdrówka,
Doman