Re: E4400@3200MHz dobra rada ....

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 21:13:16 MET

Marcin154 napisał(a):

> tak, jest 1:1 :)

> mnoznik ma 10x
> czy mozna tez to zmienic na mniejszy, czy tez to jest stale ?

> na to wszystko wskazuje ze plyta, duzo szukalem w necie to jak widzialem
> jakie napiecia ludzie maja na ten procek to mi szczena opadala .... :)
> bo jak wspomnialem zebym smialo smigal na 3GHz to musze miec 1.45v

Zaciekawiło mnie to co napisałeś i w gOOglach znalasłem sobie pierwsze z
brzegu
http://ocforum.pl/archive/index.php/t-10708.html

Procesor taki jak Twój?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8d03b899f882d38c.html

Na OC się nie znam. Przyzwyczaiłem się, że jak dokładanie pamięci już
nie pomaga to czas wymienić całe bebechy.
(jestem świeżo po upgrade 2xPIII933 na Q6600 o oc to pomyślę tak za 2 lata)

Rafał