Re: E4400@3200MHz dobra rada ....

Autor: Marcin154 <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 20:18:19 MET

> jezeli proc ma 3GHz (FSB300) to pamięci 1:1 będą miały 600MHz :)

tak, jest 1:1 :)

> nie wiem jakie mnozniki ma Twoja płyta

mnoznik ma 10x
czy mozna tez to zmienic na mniejszy, czy tez to jest stale ?

> u mnie DDR2 667 CL5 chodzą na 900 przy 2.1V non stop, to samo proc
> E4400 na 1.325V przy 3GHz, dlatego nie wiem skąd te problemu u Ciebie z OC
> pewnie płyta ale z drugiej strony ja mam taniutkiego gigabyte za 300zł 965P

na to wszystko wskazuje ze plyta, duzo szukalem w necie to jak widzialem
jakie napiecia ludzie maja na ten procek to mi szczena opadala .... :)
bo jak wspomnialem zebym smialo smigal na 3GHz to musze miec 1.45v

> O OC wiem tylko tyle co się nauczyłem zeby podkręcic swojego kompa pare
> miesięcy temu, zapytaj na forum
> http://forum.pclab.pl/f24.html
juz tam zagladam :)

ps; czy jest sens abym schodzil w dol z taktowaniem pamieci RAM tzn. np.
z tych 800MHz na 600MHz a nie wyzej czy to 1:1 jest bardzo
porzebne/wydajniejsze jezeli np dalbym ram na 900MHz?

Aaaa i jeszcze bym zapomnial:
na plycie mozna jeszcze ustawic dodatkowe napiecie typu:
FSB Termination Voltage <-- ustawilem na 1.30v
MCH Chipset Voltage <-- na 1.55v
ICH Chipset Voltage <-- tego nie ruszalem

Czy mam tak zostawic czy tez zrobic na auto?

dzieki i pozdrawiam..
z powazaniem