Re: wybór laptopa - pomożecie ? :)

Autor: <KrzysztofLenda_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 14:05:43 MET

On 28 Gru, 13:58, "miab" <miw...@wp.pl> wrote:

> Za 3,7k nie da sie kupic nic z c2d, 8600M GT i 17'' poza Aristo(MSI).http://www.dimex.waw.pl/aristo-vision-i375-core-t5250gf-8600120gb1gbd...
>
> miab

miab niekoniecznie musi to być 8600M GT, może być coś słabszego ;)
cena może być do 4,5k...

PSYLO:
czym dokładnie różnią się te matryce błyszczące od matowych? pytam,
ponieważ właściwie myślałem o matowej. czy z nimi naprawdę jest tak
ciężko jeśli chodzi o dostępność teraz? moja znajoma ma błyszczącą i
czasami nawet w pomieszczeniu w letni dzień jest dość niewygodnie.

jeśli chodzi o firmę aristo to chyba jednak wolałbym trochę słabszy
sprzęt, a bardziej renomowanego producenta.