Re: wybor laptopa pomozecie ?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 13:13:08 MET

KrzysztofLenda@gmail.com pisze:

> Co chce mieć na pewno ?
> przekątna ekranu: 17
> 2 GB ramu, lub 1 GB z wolnym slotem, aby można było dołożyć
> procesor: core2 duo lub ew core duo, prędkość w sumie dowolna > 1,5GHz
> dysk: min 5400 rpm, wolniejszych w sumie raczej już nie ma, więc to
> nie problem, podobnie z pojemnością.
> karta graficzna nie korzystająca z ramu
> bluetooth, wifi, lan

Zwroc uwage na mozliwosc rozszerzenia gwarancji do >= 3 lat. Laptop to
cos co z natury skazane jest na awarie. Lepiej by dalo sie to zalatwic w
ramach gwarancji. Po gwarancji, zwykle kazda naprawa to wymiana plyty
glownej a to pewnie 80 % ceny maszyny.
Unikaj blyszczacych wyswietlaczy (GLARE). Nie wiem co za idiota to
wprowadzil. Kiedys kupowalo sie filtry Polaroida za duza kase aby
zminimalizowac odbicia. Dzis, z odbic robi sie wartosc dodana.

--
pozdrawiam
Piotr