Re: E4400@3200MHz dobra rada ....

Autor: Marcin154 <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 16:44:00 MET

dzieki za zareagowanie na post. :)

> jezeli chcesz aby komp odszedł w zaświaty po paru
> miesiącach - pracuj na 1.5V,

oczywiscie ze nie chce ;)

  albo podaj jakie masz napięcie Vmax ( na
> pudełku od procka )

na pudelku jest 1.35v

> może być 10 innych powodów nie wstawania kompa przy 3.2GHz niż napięcie
>
> 40C bez stresu heh to o niczym nie świadczy :) a ile w stresie orthosem ?
> Przy OC sprawdza się stabilność kompa a na pewno nie ocenia czy jest OK po
> włączeniu i wgraniu windowsa + sprawdzeniu temp idle ;)

a wiec tak zegar zrobilem na 3Ghz a napiecie 1.45v to jest najnizsze
napiecie jakie moze byc by byl stabilny..
podczas pracy ORTHOS w stresie jest max 69C po ponad 3h bez stresu to
40C w CPU-Z pokazuje 1.408v

> Konfigurujesz komputer do strzelania wyników w 3dmarkach czy do pracy bo
> jak
> to pierwsze to zostaw OC tym co się znają a jak to drugie to nawet 2.66GHz
  wystarczy...

koputer glownie sluzy mi do grania w gry tupu Crysis itd..

> Pamięci zeby szły 1:1 to FSB musiało by być 400MHz

to chyba na zegarze 3Ghz moge pomazyc aby pamieci szly 1:1 bo pamieci
musialbym dac na 1200Mhz a to juz raczej nie mozliwe przy PDP Patriot
Dual LLK 2x1GB DDR2 EPP 800MHz CL4
producent pisze ze przy napieciu 2.3 na 1000Mhz moga isc u mnie sa nie
stabilne, a kiedys jakis koles mi powiedzial ze jak chce zeby pamieci
dluzej popracowaly to nie dawac powyzej 2.3v

dzieki i pozdrwiam
z powazaniem