Re: E4400@3200MHz dobra rada ....

Autor: zig <zig_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 09:55:21 MET

> NA TYLE GRUPOWICZOW JUZ NIE MA NIKOGO KTO BY SIE ZNAL ?

wejdz na forum pure.pc lub pclab

tez jestem amatorem w podkręcaniu ale moje uwagi:

jezeli chcesz aby komp odszedł w zaświaty po paru
miesiącach - pracuj na 1.5V, albo podaj jakie masz napięcie Vmax ( na
pudełku od procka )

może być 10 innych powodów nie wstawania kompa przy 3.2GHz niż napięcie

40C bez stresu heh to o niczym nie świadczy :) a ile w stresie orthosem ?

Przy OC sprawdza się stabilność kompa a na pewno nie ocenia czy jest OK po
włączeniu i wgraniu windowsa + sprawdzeniu temp idle ;)

Konfigurujesz komputer do strzelania wyników w 3dmarkach czy do pracy bo jak
to pierwsze to zostaw OC tym co się znają a jak to drugie to nawet 2.66GHz
wystarczy...

Pamięci zeby szły 1:1 to FSB musiało by być 400MHz

pozdro