Re: zastosowanie GPU karty graficznej do obliczen naukowych a nie tylko do gier

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_MIELONKA.o2.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 14:50:29 MET

JMM napisał(a):

> Tak na marginesie to mam
> wrażenie, że cały post jest mocno OT.

Ja tam myślę, że to sprzętowo bardzo ciekawe - zawsze zastanawiałem się,
że skoro w GPUs jest taki potworny wygar, to czemu go jakoś
alternatywnie nie wykorzystać. No i widzę, że się da. Fajnie.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo