Re: PQI i810 - ktora strona?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 00:26:18 MET

"Dysiek" napisał:

> Kupilem sobie pendrive-a PQI i810 i mam proste mam nadzieje pytanie
> - ktora strona wlozyc go do slotu USB?

W razie wątpliwości tu są poglądowe obrazki ;-)
http://www.pqi.com.tw/product2.asp?TT=3&cate1=163&PROID=286

> W laptopie wkladam go napisem do gory i dziala.

Miejmy nadzieję, że wszystkie gniazda USB w komputerach, w które będziesz go
wtykał, mają taką samą orientację ;-)

>Jednak przy wylaczonym laptopie probowalem i wchodzi tez napisem
>do dolu. Czy to ma jakies znaczenie?

Tak, dla trwałości pendrive. Brak "normalnego" wtyku USB i zastąpienie go
wysuwaną płytką prędzej czy później doprowadzi do jej wyłamania (wersja
optymistyczna) lub do wetknięcia go odwrotnie, o co w komputerach
stacjonarnych - gdzie często wtyka się go po omacku - nietrudno (wersja
pesymistyczna).
Ale za to jako breloczek dla kobiety lub na jakąś Paradę - super ;-)

JoteR