Re: PQI i810 - ktora strona?

Autor: ikov <ikov1_na_g_at_zecie.pl>
Data: Tue 25 Dec 2007 - 00:23:12 MET

Dysiek wrote:
> Witam
>
> Kupilem sobie pendrive-a PQI i810 i mam proste mam nadzieje pytanie -
> ktora strona wlozyc go do slotu USB? W laptopie wkladam go napisem do
> gory i dziala. Jednak przy wylaczonym laptopie probowalem i wchodzi tez
> napisem do dolu. Czy to ma jakies znaczenie?
>
> Dysiek
Jeśli działa włożony w jedna stronę, to w drugą ew. może zademonstrować
nowe funkcje, takie jak: grzanie się, dymienie, bluescreen, piszczenie z
kompa, zapach topionych obwodów, może nawet strzelenie z kondensatorów
płyty głównej.

Poza tym różne komputery mają różnie zamontowane wejście usb - więc na
przyszłość spójrz jak wygląda wtyczka i wejście w komputerze. Albo w
poprzek, młotkiem.

Ja nawet złącze moleksowe widziałem podłączone odwrotnie, ze skutkiem
mało przyjemnym dla napędu.

--
Pozdrawiam...