HP2100 z jetdirect 600

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 20:30:16 MET

Powitanko,

Jest sobie laserek HP2100 z karta jetdirect 600n (J3111A). Wszystko fajnie
chodzi, tzn. drukowac moge, ping do tej karty dziala szybko, ale jak
probuje w przegladarke wpisac jej IP, to mam:
"503 Service Not Avaiable"
Musialem router/switch przestawic na adres z tej puli, bo nie moge nawet
zmienic IP wspomnianej karty. Czego nie wiem, co mam zrobic zeby sie
dobrac do ustawien tej karty? JetAdmin tez sobie nie radzi, za to
sterownik wykryl wszystko bez problemu i jak wspomnialem, moglem
szybciutko drukowac po instalacji.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)