Re: Omyłkowe utworzenie partycji (bez formatu) na dysku z danymi. Jak odzyskać dane?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 20:07:11 MET

Dnia Fri, 21 Dec 2007 21:14:52 +0100, Filon by A-men napisał(a):

> Użytkownik "micz" <micz81@yahoo.com> napisał w wiadomości

Dokładnie na ten sam temat napisałeś na grupie
pl.comp.os.ms-windows.winnt i tamże dostałeś szczegółową odpowiedź. Po
co więc mnożysz wątki? Tylko zniechęcasz w ten sposób do pomagania.

> Zrób (np. Ghostem) kopię tego dysku. Następnie wypróbuj
> ActivePartitionRecovery.
> Jakby co przywrócisz ghosta i luz.
> Active .... jest na HirenBootCD.

Ghost się do tego nie nadaje. Jeśli już, to trzeba zrobić kopię czymś
działającym na poziomie sektorów, na przykład BootIt
http://www.terabyteunlimited.com albo DFSee.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/