Re: WINXP SP2 nie widzi dysku USB i prosi o sformatowanie

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 18:26:29 MET

> Jezeli nie przeprowadzales dodatkowych operacji to dane sa na dysku
> tylko zamazana zostala tablica partycji. Programy do odzyskiwania
> danych powinny sobie z tym poradzic. Jedno co potrzebujesz to dysk
> ktory bedzie mial taka pojemnosc zeby to co odzyskujesz zgrac na
> niego. Z programow polecam easy recovery jest latwe w obsludze i pare
> razy pomoglo mi przy odzyskiwaniu danych.
>
> orcio

Uffff, to mnie pocieszyłeś trochę :) Czy zamiast Easy Recovery może
być TestDisk? Czy o takowym słyszałeś? Jest darmowy i z tego co
zrozumiałem z opisu - chyba też do odzysku danych?

I czy odzyskiwanie danych różni się czymś od odzyskiwania tablicy
partycji? Czy to są inne polecenia dla programu? Pytam, bo już jestem
ostrożny jak tylko mogę :)