Re: WINXP SP2 nie widzi dysku USB i prosi o sformatowanie

Autor: orcio <orci0_at_NOSPAMop.pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 17:56:51 MET

Użytkownik "micz" <micz81@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:ec69ff33-f8a5-4409-9577-5c13d9ea048f@e10g2000prf.googlegroups.com...
Dość skomplikowane, ale postaram się jasno i chronologicznie:

Podpiąłem ten dysk przez IDE pod desktopa z WINXP 32bit (zostawiłem
sobie stary system na innym dysku) i tam sytuacja wygląda tak samo!
Nie mam już pomysłów Co robić? Powiedzcie, proszę, bo jestem szczerze
mówiąc przerażony tak, jak dawno nie byłem. Jeśli straciłem te dane
przez własną nieuwagę, to się po prostu potnę...

Dzięki za ewentualną pomoc
Pozdrawiam - Michał

Jezeli nie przeprowadzales dodatkowych operacji to dane sa na dysku
tylko zamazana zostala tablica partycji. Programy do odzyskiwania
danych powinny sobie z tym poradzic. Jedno co potrzebujesz to dysk
ktory bedzie mial taka pojemnosc zeby to co odzyskujesz zgrac na
niego. Z programow polecam easy recovery jest latwe w obsludze i pare
razy pomoglo mi przy odzyskiwaniu danych.

orcio