Re: Nowy zasilacz a stary komputer

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 11:38:25 MET

Kapsel pisze:
> Trochę pogóglałem i wyszło, że chcę Amacroxa 400 albo 450W, ale przy okazji
> tego góglania trafiłem na artykuł, gdzie pisało, że stare zasilacze podają
> 12 i 5W, a nowe tylko 12W. Zaznaczono też, że stare radeony z serii 9xxx
> korzystają właśnie z 5W.

Chyba masz na myśli volty? Jeśli tak to nie jest to do końca prawda. W
nowszych zasilaczach linia +5V jest po prostu mniej wydajna niż w
starszych, ale i tak powinno swobodnie starczyć jeśli chodzi o Amacrox'a

> Nasunęło to pewne wątpiwości, więc się chciałem dopytać, czy taki amacrox
> warrior nie będzie miał problemu z athlonem XP + abit an7 + radeon 9550xt?

Starczy

PS. Między watami a voltami jest jednak pewna istotna różnica, nie
zapominaj o tym na przysłość;) Wolt oznacza się W, Volty oznacza się V

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |