Re: Rozszerzenie pamieci do 3GB

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 11:37:53 MET

Dnia Wed, 19 Dec 2007 11:29:59 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> w wiadomości <fkarr7$jb1$1@polsl.pl>
napisał(a):

>Inna sprawa, że Athlon 64 nie traci *aż* tak dużo wydaj-
>ności w momencie rezygnacji z trybu dwukanałowego. Ile kon-
>kretnie w danych zastosowaniach -- musiałbyś sprawdzić.

Myślę, że w takim razie nie bardzo jest co sprawdzać. Kwestia
pieniędzy nie jest problemem. Różnica w cenie pomiędzy dwoma modułami
1GB a dwoma modułami 512MB tego samego producenta to ok. 20 zł, więc w
zasadzie pomijalna. Montując dwa moduły 1 GB na wydajności raczej nie
stracę, montując tylko jeden jest to bardziej możliwe. Logicznie
podchodząc do sprawy rozwiązanie jest dosyć oczywiste.

>Tak.

Dziękuję za wyjaśnienia i poświęcony czas.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>