Re: Katoda UV do oswitlenia klawiatury

Autor: Ania <jacyker_at_o2.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 13:06:13 MET

> Jeśli idzie o kolor, to 'bezpotrzebnie' wyrzuciłem :-) 9 złotych, bo
> niebieskie
>zupełnie nie oświetlają klawiatury, musiałem dokupić białe. Zamiast ogniw
>jednorazowych używam akumulatorków, dość szybkie zużycie przy w miarę
>intensywnym używaniu.

No wlasnie myslalam tez nad czyms takim, jakies proste diody
(i wlasnie albo aku, albo zasilane z np zasilacza 5V)

Tyle ze zimna katoda wydala mi sie o tyle ciekawa,
ze by w miare rownomiernie swiecila przez prawie cala dlugosc klawiatury
(a i ceny sa dosc niskie)

Ps. Sama katoda to niebieski jansiej swieci niz diody
(bliska odleglosc, rownomierne oswietlenie)
Natomiast pewnie najlepsze bedzie ziolene/zolte/niale

No i te UV - zastanawiam sie czy by swiecily znaki (nadruk)
Jak bialy papier

Pozdrawiam, Ania