Re: Katoda UV do oswitlenia klawiatury

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 11:39:06 MET

On Tue, 18 Dec 2007 10:35:32 +0100, "Ania" <jacyker@o2.pl> wrote:

>Choc moze (pewnie) zamiast UV dac niebieskie...
>Wikesza pewnosc ze bedzie dzialac... (czyli oswietlacz kalwaiture)
>
>Bo UV moze byc "zaslabe"?

W Castoramie zakupiłem lampki po 9 złotków, zasilane 3 ogniwkami AAA.
Świecą czterema diodkami, przykleiłem - bo mają przylepiec - do dolnej
powierzchni blatu biurka czyli oświetlają mi idealnie klawiaturę na
poniżej umieszczonym, wysuwanym blacie. Jeśli idzie o kolor, to
'bezpotrzebnie' wyrzuciłem :-) 9 złotych, bo niebieskie zupełnie nie
oświetlają klawiatury, musiałem dokupić białe. Zamiast ogniw
jednorazowych używam akumulatorków, dość szybkie zużycie przy w miarę
intensywnym używaniu.