Re: tak se mysle - domowe media center.

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 11:48:08 MET

> Tu pierwszy problem: 6-12 slotów PCI gdzie takie coś znaleźć?
A dobrze uwage zwrociles.
Na sieciowkach mozna przyoszczedzic slotow bo na plycie moze byc gigowka ale
wtedy treba switcha...

> Ciemno to widzę, zwłaszcza kompresję "w locie" analogowej TV 2-4 kanałów.
> Czemu nie użyć dekoderów satelitarnych z MPEG over IP do odbioru tego,
> co się da? Nie pytaj mnie o cenę. Tych które miałem w łapkach nie kupowałem.
> W archiwum tej listy jest o wymaganiach dla sprzętu do kodowania h.264
>
> Może to Ci pomoże http://www.stream-video.com/FQstream.htm
dzieki. poczytam.

> C2D tak mają. Czy Athlony nie wiem.
To za wysoka polka cenowa.

> A to cena za kilogram? czy za GHz jednego CPU?
Na alledrogo. Uzywki. Czasem bez dyskow czasem z mniejsza iloscia prockow/ramu.
Ale cos takiego kupic sie da. Wczoraj jeden z pierwszych ML570 ktore byly w
kategorii serwery mial taka cene.

Dzieki za info:)

--
Lukasz Sczygiel