Re: klawiatura do notebooka

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 07:25:49 MET

Proces zbig <zbigrun@gmail.com> zwrócił błąd:
> Witam,
>
> Czy dany model notebooka może mieć różne rodzaje klawiatur(nie chodzi mi
> tylko o napisy na przyciskach, ale o rozmieszczenie przycisków np. w innych
> miejscach więcej przycisków, większy enter itp) - oczywiście wymiary
> całości klawiatury są takie same.

W zasadzie tak, ale zwykle to ogranicza się do tego czy jest stick point
czy nie, długość klawiszy, dodatkowy dla innej wersji językowej. Dużych
enterów prawie nie ma, nawet w 17" calowych notebookach, bo jedna
zajmują za dużo miejsca.

> Pytam bo mam notebooka Dell Precision (chyba M70) i chciałbym do niego
> dokupić klawiaturę niestety wszystko co znajduję ma trochę inny układ -
> enter jest na "jeden wiersz" a nie na dwa tak jak mam to teraz.
> Czy na takiej troszkę innej klawiaturze będzie to działało? (oczywiście
> jeśli to będzie klawiatura do tego samego modelu notebooka)

Będzie jeśli producent taką klawiaturę produkuje. Do tego notka pasują
klawisze od niego i od Latitude D610 D810. Ale szczerze wątpię czy są
modele z wysokim enterem (najlepiej zadzwonić albo napisać).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8