klawiatura do notebooka

Autor: zbig <zbigrun_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 10:39:40 MET

Witam,

Czy dany model notebooka może mieć różne rodzaje klawiatur(nie chodzi mi
tylko o napisy na przyciskach, ale o rozmieszczenie przycisków np. w innych
miejscach więcej przycisków, większy enter itp) - oczywiście wymiary
całości klawiatury są takie same.

Pytam bo mam notebooka Dell Precision (chyba M70) i chciałbym do niego
dokupić klawiaturę niestety wszystko co znajduję ma trochę inny układ -
enter jest na "jeden wiersz" a nie na dwa tak jak mam to teraz.
Czy na takiej troszkę innej klawiaturze będzie to działało? (oczywiście
jeśli to będzie klawiatura do tego samego modelu notebooka)

Pozdrawiam,
zbig