Atrament w drukarce Canon iP4300

Autor: User <User_at_itisme.com>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 23:01:39 MET

Witam!

Drukarka Canon iP4300 używa 5 pojemników z atramentem:
8-C, 8-M, 8-Y, 8-BK oraz 5-PGBK.
Przy normalnym drukowaniu, głównie czarno-białym i trochę
kolorowym, ale żadnych zdjęć, zużywa przede wszystkim
atrament z pojemnika 5-PGBK. Nie zaczęła natomiast
używać atramentu czarnego z pojemnika 8-BK.
Wydaje mi się to dziwne, bo chyba atrament 5-PGBK jest
z pigmentem, czyli miał być głównie do zdjęć, natomiast
komplet atramentów o numerze 8 miał być do "zwykłego"
drukowania.

Ostatnio drukarka zasygnalizowała, że wyczerpał się atrament
5-PGBK. Kolega powiedział mi kiedyś, że w takiej sytuacji
można nacisnąć raz klawisz kontrolki [ALARM] (ten górny) i wtedy
drukarka jeszcze trochę podrukuje. Tak zrobiłem, tyle, że ona
drukuje już kolejny dzień i obawiam się, że robi to kosztem
atramentu z pojemników kolorowych. Kolorowego atramentu
bowiem systematycznie ubywa. Natomiast nadal nie zaczęła
w ogóle używać atramentu z pojemnika 8-BK.
Kolor na wydrukach jest bez zarzutu.
Nie wiem więc czy wymienić pojemnik 5-PGBK, czy korzystać
z tego, że jeszcze drukuje.

Bardzo proszę o wyjaśnienie tych 2 spraw.

Pozdrawiam
User