Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 23:44:35 MET

> Zdecydowanie Acer
> Mam kilka komputerow Acer dzialaja juz kilka lat zero problemow. Kilku
> znajomych ma FS i co chwile odwiedza serwis.
> Naprawde bedziesz zadowolony z Acera. Negatywne opinie o tym sprzecie
> powtarzaja ludzie ktorzy nigdy nie mieli Acera, sprawdzisz sam i wierze w
> to, ze pochwalisz sie tutaj na grupie, ze jestes zadowolony.

Nie wiem albo pracujesz dla Acera albo nie wiesz sam co mówisz. Kompy
acera pracują kilka lat? To znaczy ile? I jak pracują? Może sobie leżą
na biurku i włączasz je raz dziennie na 20 minut i odbierasz pocztę i
wsio. Widzisz ja mam acera więc nie powiesz mi, ze piszę negatywnie a
nawet go nie mam. I co? Po roku z groszami nadaje się do śmietnika. A
użytkowany był normalnie. Służy u mnie jako sprzęt do pracy. Pojechać do
klienta, popracować w podróży. Czyli używany normalnie, kilka godzin
dziennie. I wytrzymał rok! po miesiącu matryca zdechła, po następnych 2
płyta padła. Dwie awarie w ciągu 4 miesięcy i w serwisie łącznie z tych
4 spędził prawie dwa miesiące. Nikt mi nie powie, ze to dobry sprzęt. To
największy badziew dostępny na polskim rynku. I może są ludzie którzy
powielają obiegowe opinie a nie mają acera ale są też tacy co go używają
na co dzień i wiedzą jaki to syf a do tego ten serwis. Śmiech na sali.
Mają totalnie klienta w dupie.

Sławek