Re: Fujitsu czy Acer?? Pytanie do znających te marki

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 08:56:08 MET

Użytkownik "August" <biznetWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:4047.0000013b.47618e7d@newsgate.onet.pl...
> Witam,
> Mam dylemat przymierzam się do zakupu notebooka.
> Waham się między dwoma markami Acer i Fujitsu.

Wystarczy przejrzeć archiwum grupy by dowiedzieć się, że wszystko tylko nie
Acer.
Na 5 Acerów, jakie trafiły u mnie w firmie do użytkowania, żaden nie
przetrwał roku bez awarii. To, że pękają obudowy przy zawiasach to drobiazg.
W 3 trzeba było wymienić dyski, w jednym poszła matryca. Jeden zmarł
permanentnie razem ze spalonym układem zasilania. Laptopy używane w biurze i
praktycznie nie wynoszone na zewnątrz.
A serwis był gdzieś na Słowacji czy w Czechach. Być może coś się zmieniło?

--
Paweł
wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania