Re: GeForce 8800 czy QuadroFX dla grafika/gracza?.

Autor: Tiamat <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 19:24:47 MET

On 13 Gru, 17:17, "MT" <s...@devnull.pl> wrote:
> Zacznijmy od tego ze to nie jest profesjonalny monitor LCD a tylko 30''
Jest to monitor zdezycodwanie z wyzszej polki, oparty na matrycy S-
PVA, parametrami jest na poziomie profesjonalnych monitorow EIZO.
> p[roponuje w miare molziwosci najpierw sprawdzic jak pracuje sie na 30''
> monitorze LCD.
Oczywiscie bardzo bym chcial. Niestety jest taki problem, ze w moim
miescie Poznan, zaden sklep nie ma nawet tego w magazynie, wszystko
jest sprowadzanie na zamowienie, do tego nie chca mi nawet sprowadzic
do sklepu i tylko pokazac bez wplaty zaliczki 800 zl.