Re: GeForce 8800 czy QuadroFX dla grafika/gracza?.

Autor: Tiamat <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 19:21:40 MET

On 13 Gru, 16:47, Phyt0n <1phyt...@1frazpc.1pl> wrote:

> oczywiscie ze "cywilne" GF8800.
No nie jest to takie oczywiste. Karta jak pisze producent jest dla
programow 3D, np: 3d studio max, podobno ma jakies specjalne
sterowniki. Mi chodzi o to jaki jest roznica w predkosci dzialania
np: 3d studio max czy bedzie plynniej animowac skomplikowany model w
viewportach od GeForce 8800. To samo sie tyczy grafiki 2d (photoshop)
i cad (autocad).

> QuadroFX oparte na procesorach nvidii to karty przeznaczone do pracy z
> programami 3D (projektowanie, rendering)
Projektowana na czym?. Renderingu jakiego ?.
, a nie do grania.
Dlaczego nie do grania, tzn np: profesjonalny monitor, czy procesor
Xeon serwerowy nie moze sluzyc do grania ?. Uwazam ze jak najbardziej
moze, efekt na takim pro sprzecie bedzie tym bardziej oszalamiajacy.