Re: Pasywne ch³odzenie procesora

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 15:43:20 MET

Tomek Grabowski pisze:
> Witam,
> czy uda mi sie przy uzyciu dobrego radiatora (np. SCYTHE Ninja)
> pasywnie sch³odziæ procesor Sempron64 2500+ (1400 lub 1500 MHz). Czy
> taki radiator jest na tyle duzy, ze obudowa musi spelniac jakies
> specjalne wymagania ? Czy taki radiator uda mi sie zamontowac na
> taniej (ale stabilnej :)) plycie glownej Asrock K8NF4G-VSTA (podstawka
> 754) ? Czy moze polecicie mi inne rozwiazanie ?
>
> Do tej pory uzywalem pasywnie chlodzonego PIII 700 MHz ale jego
> wydajnosc przestala mi starczac :)
>
> --
> [...]
korzysta³em ze Scythe Ninja na p4 northwood 2.6Ghz i bez OC wystarcza³
sam radiator, wiêc w przypadku semprona tym bardziej wystarczy

co do wielko¶ci, znajd¼ gdzie¶ ile cm trzeba, 17 bodaj¿e.. (mówiê o
szeroko¶ci obudowy). wiêkszo¶æ w miarê wspó³czesnych obudów ma
wystarczaj±co miejsca

pozdrawiam
Robert