Re: Winamp - prosba o pomoc

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 15:32:59 MET

Marek Chwojnicki pisze:

> A wiesz, że nawet próbowałem? Ale jakoś ten interfejs do mnie nie
> przemawia - w przeciwieństwie do winampowego. Ustawiam sobie "zawsze na

A wiesz, ze P. Pawłowski (twórca Winamp'a) zrezygnował ze współpracy
przy jego rozwijaniu z powodu przeładowania "gadgetami" (na rzecz
jakości dzwieku - bo od tego ma być przede wszystkim odtwarzacz)? :)
Tak czy siak - probowałeś może najnowszej wersji beta7 foobar2000? Moim
zdaniem mimo prostego interfejsu jest on (interfejs)znacznie lepiej
pomyślany niż poprzednio - bardziej funkcjonalnie:
http://www.foobar2000.org/beta/foobar2000_0.9.5%20beta%207.exe

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.