Re: Komputer dla programisty - prośba o ocene zestawu

Autor: yale <NIE_DLA_BOTOWberliner.mauerNIE_DLA_SPAMEROW_at_gmail.com>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 23:26:50 MET

muk wrote:

> Jeżeli używasz eclipse to najważniejszy jest monitor (panorama, spora
> rozdzielczość) i duuużo ramu :)

Używam 4 letniego Celerona 2400@2700 + 1,25GB i praktycznie ten sprzęt
się już skończył :(
Pracuje od dłuższego czasu na laptopie (T43 - Sonoma 1.86GHz + 2GB) i
sprzęty dzieli spora przepaść. No ale szlag mnie trafia właśnie ze
względu na ergonomie pracy.
RAM oczywiście masz racje, nie opłaca mi się dokupować starych DDR stąd
decyzja o wymianie rzęcha.

Monitor mam ;) nawet dwa więc z tej strony nie mam pytań ;)