Niskobudżetowy laptop + tuner TV - jaki?

Autor: >>Darko<< <zar2wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 15:02:23 MET

Witam

Moja siostra chce sprezentowac swojemu mezowi (Tirowcowi) laptopa zeby w
wolnych chwilach na parkingu podczas odpoczynku mogl sobie spedzic wolny
czas na jakiejs rozrywce (nie tirowce) :-)))
Laptop ma sluzyc do ogladania filmow, muzyki i jakies malo wymagajace gierki
(logiczne).
Budzet jaki moze przeznaczyc na laptopka to okolo 2000PLN.
Czy moglby ktos doradzic za jakim lapkiem ma sie rozgladac?
Czy lapki marki ACER nadal nie ciesza sie dobra opinia czy moze juz cos sie
poprawilo na + jezeli chodzi o ta firme?
Jeszcze jedna sprawa.
Do laptopa prawdopodobnie bedzie dokupiony tuner TV tylko nie mam pojecia
czy np. we Francji, Holandi czy Hiszpani bedzie mogl odbierac sygnal TV (tam
sa chyba inne pasma)?
Jaki tuner polecacie do laptopa?

Za pomoc z gory wielkie dzieki.

Pozdrawiam