Re: Asus P5K czy Gigabyte GA-P35-DS4

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 13:23:59 MET

Użytkownik "RaFi B" <rfb1@op.pl> napisał w wiadomości
news:fjoh3j$tfj$1@news.onet.pl...

(...)
> temperatury na Gigabycie zdecydowanie niższe.x Z tego co wiem Gigabyte ma
> 6fazowe zasilanie proca a Asus stosuje 3 fazowe (poszukaj w necie coś na
> ten temat).

Rzeczywiscie Gigabyte pod tym wzgledem wyglada lepiej, dzieki za uwage.

> Jedną z wad według mnie Gigabyte jest oprogramowanie płyty. Przy tym Asusa
> wygląda tragicznie.

To mi akurat calkowicie wisi :) Mialem juz kilka plyt gigabyte i szczerze
mowiac nigdy nie instalowalem ichniejszego oprogramowania, oprocz
sterownikow, ktore sa raczej pochodnymi od producentow innych komponentow,.
np. Realtek audio codec, czy tez sterownik karty sieciowej.
Chyba jednak wroce do chęci zakupu Gigabyte GA-P35-DS4

--
rb