Laptop - drastyczny spadek wydajności po wymianie zasilacza.

Autor: Karol <Din_alt_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 11:31:23 MET

Witam

Mam laptop HP Compaq nx7400, procesor centrino duo, 1GB RAM, zintegrowana
grafika. Padł mi zasilacz do niego wiec kupiłem nowy, orginalny. Od tego
czasu komputer zachowuje się jak gdyby zamiaiast wspomnianego centrino duo
miał jakieś stare pentium III 500MHz i 128 MB RAM albo coś podobnego.
Windows uruchamia
się jakieś 5 min, mam też Linuksa i ten też uruchamia sie zauważalnie
wolniej, najprostrze rzeczy jak rysowanie okienek czy wyświetlenie strony
www zajmuje 100% obciążenia procesora na kilka sekund. Słuchanie muzyki
zajmuje jakieś 70% obciążenia procesora. Jednak od czasu do czasu komputer
pracuje normalnie, zdarza się tak raz na 3-4 uruchomienia.Proszę grupę o
jakieś wskazówki, co poza zasilaczem mogło paść albo właśnie pada.

Pozdrawiam
Karol