Re: Problem z połączeniem karty telewizyjne i głośników 5.1

Autor: Darek Kotarba <_at_[>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 23:17:58 MET

Bartek.Lewanski@gmail.com pisze:
> Witam
> Mam problem:
> mam stara kartę telewizyjna w której żeby uzyskać głos muszę podłączyć
> ja za pomocą kabla z mini-jack z kartą dźwiękowej(karta zintegrowana z
> 3 wejściami mini jack)
> Chciałbym podłączyć tez głośniki Creative 5.1 a one wymagają trzech
> wejść ... wiec albo mi zostaje TV na 2 głośnikach albo niema
> telewizja ...
> Czy istnieje jakiś rozgałęźniki na mini jacka ?? Bądź karta dźwiękowa
> która by obsługiwała i w tym samym czasie i kartę tv i głośniki ...
> [...]

Jeżeli Twoja karta dźwiękowa ma trzy miejsca gdzie można wsadzić
minijacki to jest to : wejście mikrofonu, wejście liniowe (czyli np. tu
podłączasz kabelek od karty tv) i wYjście na głośniki/słuchawki.
Głośniki 5.1 nie wymagają trzech wejść na karcie dźwiękowej, ale trzech
wyjść. Wejścia (jednego)wymaga karta tv.

Jeżeli Twoja karta dźwiękowa ma pięć miejsc na minijacki to będą to :
- wejście mikrofonu
- wejście liniowe
- wyjście na głośniki przednie
- wyjście na gł tylne
- wyjście na subwoofer i centralny

Piszesz "karta zintegrowana z 2 wejściami", sądzę że masz jedno wyjście
na głośniki, czyli do tego nie podłączysz głośników 5.1

Darek