Problem z połączeniem karty telewizyjne i głośników 5.1

Autor: <Bartek.Lewanski_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 23:06:10 MET

Witam
Mam problem:
mam stara kartę telewizyjna w której żeby uzyskać głos muszę podłączyć
ja za pomocą kabla z mini-jack z kartą dźwiękowej(karta zintegrowana z
3 wejściami mini jack)
Chciałbym podłączyć tez głośniki Creative 5.1 a one wymagają trzech
wejść ... wiec albo mi zostaje TV na 2 głośnikach albo niema
telewizja ...
Czy istnieje jakiś rozgałęźniki na mini jacka ?? Bądź karta dźwiękowa
która by obsługiwała i w tym samym czasie i kartę tv i głośniki ...
lub jakiś inny sposób na rozwiązanie tego problemu ??

pozdrawiam