Re: Proporcje ekrany w LCD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 13:15:15 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>A jaki jest *dobry*?

Taki, który nie rozjeżdża się np. po zmianie wielkości czcionki.

>Tylko do określonej długości wiersza można wygodnie
>czytać lity tekst. Z tego wynika założenie, że akapity
>tekstu *nie mogą* być zbyt szerokie.

Dlatego właśnie można sobie czcionkę powiększyć.

>Zakładki normalny użytkownik wykorzystuje do grupowania
>w jednym oknie stron o jednej tematyce. Strony o różnej
>tematyce powinny być w *osobnych* oknach.

Dlategoboponieważ? Jakiś przepis nakazuje?

>Szczególnie, że przy 50 otwartych stronach trzymanie
>ich w jednym oknie w zakładkach zakrawa na idiotyzm.

W ogóle trzymanie 50 otwartych stron zakrawa na idiotyzm.

>W każdym systemie. To jest wygody. Co to za praca, gdy w tle
>wzdłuż krawędzi ekranu migają reklamy czy wali po oczach białe
>tło strony WWW?

Ale dlaczego ma mi coś migać? Przełączam jedną zmaksymalizowaną
aplikację na drugą i jest dobrze.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Sorry, but I'm not programmed to handle this
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' case; I'll just pretend that you didn't  ask