[RAID, lekko Win] Czy da się

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001_at_wytnij.o2.aby.doszlo.w.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 06:00:42 MET

Witam

        W zasadzie nie wiem czy dobra grupa, bo problem dotyczy w dużej części
tak sprzętu jak i WXP, ale do konkretów - najwyżej komuś podpadnę :)

        Płyta ASUS P5N-E na chipsecie nF 650i SLI oraz dwa dyski SATA.
Chciałbym na nich zbudować *zestaw* macierzy mniej więcej w ten sposób:

1 - po 50 GB Striping pod system
2 - po 2-5 GB stripping pod plik wymiany Win
3 - 50 GB mirror pod dane związane z pracą
4 - reszta dysków jako Striping pod mało ważne dane

        Niestety z tego co się zorientowałem ASUSwy kontroler umożliwia (chyba)
tylko dodanie całych dysków w pojedyńczym trybie RAID (czyli oba dyski
jako striping albo mirror). Czy jest jakiś inny sposób na realizację
powyższego planu i czy taki plan ma sens?

--
K.