Re: Windows Vista Ultime i...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 13:55:42 MET

Dnia Sat, 8 Dec 2007 22:40:55 +0100, Velo napisał(a):

> Witam wszystkich
>
> Pare dni temu przesiadłem się z mojej wysłużonej Toshiby A100 na Dual Core
> 1.6 na Acera 5920G na Dual Core 2.0. Wraz z laptopem zostałem przez
> producenta zaopatrzony w Vista Ultime.
>
> Mam do wszystkich pytanie jako iż znalezienie jednoznacznej odpowiedzi w
> sieci ciężko mi przychodzi.
> Czy jest normalne, że komputer działa na tym systemie jak Celeron 300 :D ?
>
> Parametry mojego sprzętu to:
> Intel Dual Core 2.0 T7300
> 200 GB HDD
> 2048 MB RAM

> [...]

Może sprawdź na początek w Menedżerze Zadań, co właściwie zamula ten
komputer. Ostatnio miałem przyjemność usuwać z komputerów Intel Wireless
cośtamcośtam, jak również wyłączać Liveupdate Symanteca, bo obie te
usługi zabierały 100% czasu procesora. Dotyczy to także niestety procesu
TrustedInstaller (składnik Windows Update).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/