Re: Windows Vista Ultime i...

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 16:23:32 MET

> Czy jest normalne, że komputer działa na tym systemie jak Celeron 300 :D ?

nie:)

> Parametry mojego sprzętu to:
> Intel Dual Core 2.0 T7300
> 200 GB HDD
> 2048 MB RAM

sprzet zupelnie OK, na takim sprzecie stacjonarnym Vista smigala ze az
milo:)

> Wywalony cały Startup z oprogramowaniem od laptopa które kompletnie
> zamulało system.

moze tutaj cos przesadziles i sie system malo stabilnie zachowuje.

> a) System działa tragicznie - często zaznaczenie ikonki trwa 1,5 - 3
> sekund.
> b) Wiesza się często nawet przy 3 otwartych oknach
> c) Całość działa wolno - system chodzi jak w smole, jestem użytkownikiem
> który przyzwyczajony jest do bardzo szybkiej pracy.

wszystkie objawy nie normalne:)

> Co mogę zrobić ?

wymiana Acera na cos innego zapewne nie wchodzi w gre wiec proponuje
postawienie Visty od nowa, ale nie z plyty dodanej do acera(czy z ukrytej
partycji) ale gola instalka i do tego z glowa doinstalowac niezbedne
sterowniki bez wodotryskow.

> Czy są jakieś dobre strony na temat "unormalniania Visty".

to wbrew pozora calkiem normalny system kotry potrafi wielokrotnie
uzytkownika milo zaskoczyc:)

> Jako iż mam działalność a system jest legalny chciałbym przy nim zostać
> (niby mam legalny XP OEM ale chciałem go sprzedać ze starym laptopem).

jak masz OEM z notebookiem to go w zadnym wypadku legalnie nie przeniesiesz
na tego Acera.

> Prosiłbym wszystkich o wstrzymanie się od komentarzy typu Vista to gówno
> zainstaluj sobie Linuxa, kup Maca itd. itd.

zacznij od tej reinstalacji, sciagnij jakas instalke visty i zainstaluj
korzystajac z seriala na naklejce.
bedzie to jak najbradziej legalne a bedziesz miec pewnosc ze zaden zbedny
syf nie muli kompa.

jeszcze w Viscie gdzies w opcjach wydajnosci napewno jest info jaki proces
spowalnia ladowanie sie visty:)
sprawdz czy tam cos ci sie nie pokazuje, mnie sie zaczelo to po
zainstalowaniu F-Secure 7.01 Beta pod vista:) czas ladowania F-Secure 53
sec:)

--
pzdr
piotrek