Re: SB audigy 1394 - dead ?

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Sat 08 Dec 2007 - 16:12:05 MET

> - nie możesz zainstalować sterowników?

Nie mogę,

> - system nie wykrywa karty?

Nie wykrywa,

> - brak dźwięku?

brak

> Jaki dokładnie model Audigy masz (SBxxxx), i jaki chipset na płycie głównej?

 SB0230, płyta MSI: MICRO-STAR INC. MS-6728

Kartę przekładałem do innego złacza PCI w moim PC, także do róznych PCI mojego
PC ale z innym systemem XP (dwa różne XP w kieszeniach), a także do zupełnie
obcego PC z obcym XP.

Komunikat podczas próby zainstalowaniania sterowników (czy org. z płyty czy
nowych z sieci) zawsze ten sam:

Setup could not detect any sound blaster audio card on yuor system.

Tak jakby karta dzwiękowa nie była wykrywana hardwar`owo.

Pozdrawiam
Piotr